tisdag 2 augusti 2016

En titt i backspegeln

Mitt första inlägg på bloggen skrevs den 8:e september 2010 och såg ut så här:

Familjen W består av Ida (mig, 31 årig virkande copywriter), Oskar (min man, 32 årig företagsledare som älskar webbdesign) och Melker (barn, 1,5 åring som precis börjat på dagis, älskar att klättra eller att ligga och läsa i sängen ). Här på bloggen är det tänkt att ni ska få följa vårt liv med skratt, kärlek, köpstopp, politik och kreativitet.

Det har hänt mycket sen dess. Vi har blivit både äldre och fler. Oskar har bytt jobb och är nu webbutvecklare, jag stickar och skriver mer redaktionellt. Melker älskar fortfarande att klättra men ligger sällan i sängen med en bok. Nu är det lego eller superhjältelekar som gäller. Jag skriver om vårt liv men det handlar om självhushåll och odling, istället för köpstopp och politik. Skratt, kärlek och kreativitet är dock fortfarande viktiga drivkrafter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar