torsdag 8 november 2012

Rapport från barnkammaren: Yoga med din bebis

Det här med att yoga tillsammans med sin bebis för att komma i form efter graviditet och förlossning funkar inte så bra när de lärt sig krypa och klättra. Visst. Det är roligt att mina barn älskar att yoga och till och med kommer på egna ställningar, men det är inte ett bra sätt för mig att komma i form.




Liksom lite svårt att nå tårna nu.

Jag lyckades äntligen komma ner i kamelen och då drog han mig i håret. Hunden som tittar ner är fantastiskt kul. Mamma är upp och ner och gör en koja! Bron är väl nått man ska klättra upp på antar jag och har man inget annat för sig kan man ju äta på mammas fötter i nästan alla ställningar.

Jag tror att jag går tillbaka till att yoga när han sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar