tisdag 14 april 2015

Familjens comand-center i mönstrad hall


Vår hall fick nya tapeter! Stensöta från Rusta. Jag passade på att köpa när de hade 25% rabatt och hela hallen kostade bara strax över 300 kr. Då vår hall består av 3 dörrar, en dörröppning, ett valv och ett element kallade jag in min mor och moster som snällt nog tapetserade åt oss. Tror inte jag klarat av mönsterpassningen med allt det pillet. Jag var lite orolig för att ha så mycket mönster på alla väggar men eftersom det är så mycket dörrar så funkade det utmärkt. Barnen kallar det för vår skog-hall. Får se om jag kan hitta på en lampa som stärker det temat.


I hallen satte vi sedan upp familjens comand-center. Här finns almanacka, pennor, whitebord med veckoplanering och att göra lista samt termometer, matklocka och plats för telefoner, plånböcker och annat man lätt lägger ifrån sig. Under hyllan ska jag sätta två krokar där barnens ryggsäckar och gympapåsar kan sitta när de börjar skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar